Descripció
El servei de digitalització per empreses de Barcelona Activa està dissenyat per acompanyar pimes i treballadors autònoms en els seus processos de digitalització. Aquest servei ofereix assessorament especialitzat per a la definició i implementació de plans de digitalització, així com suport en la tramitació dels ajuts del Kit Digital, amb l’objectiu de millorar la presència en línia, la comunicació i el màrqueting digital, i l’ús de canals de venda online.
Utilitat
El servei facilita a les pimes i autònoms l’adopció de tecnologies digitals, augmentant la seva visibilitat i competitivitat en el mercat, millorant les seves estratègies de comunicació i màrqueting, i optimitzant els seus canals de venda online.
Serveis, activitats i recursos
Definició del pla de digitalització
- Assessorament personalitzat: sessions d’assessorament per a l’elaboració d’un pla de digitalització adaptat a les necessitats específiques de cada empresa o autònom.
- Identificació de solucions digitals: ajuda en la identificació de les solucions digitals més adients per a millorar l’eficiència i la presència en línia.
Tramitació del kit digital
- Guiatge en la tramitació: suport en el procés de sol·licitud dels ajuts del kit digital, incloent l’assistència en la preparació i presentació de la documentació necessària.
- Seguiment del procés: acompanyament continuat per assegurar que es compleixen tots els requisits i es maximitza l’obtenció d’ajuts.
Presència en internet
- Creació i optimització de pàgines web: suport en el disseny, desenvolupament i optimització de pàgines web corporatives.
- Gestió de xarxes socials: assessorament en l’ús de xarxes socials per a millorar la visibilitat i interactuar amb els clients.
- Altres mitjans online: utilització d’altres plataformes i eines online per incrementar la presència digital de l’empresa.
Estratègia de comunicació i màrqueting online
- Planificació de campanyes de màrqueting: ajuda en la planificació i execució de campanyes de màrqueting digital utilitzant diferents eines i recursos.
- Posicionament en cercadors (SEO): estratègies per millorar el posicionament de l’empresa en els resultats de cerca.
- Analítica web i xarxes socials: utilització d’eines d’analítica per monitoritzar i millorar el rendiment de les campanyes online i la presència en xarxes socials.
Canals de venda online
- Desenvolupament de plataformes de venda: suport en la creació i optimització de botigues online.
- Integració de solucions de pagament i logística: assessorament en la implementació de sistemes de pagament segurs i solucions logístiques eficients per a les vendes online.